SUPPORTCENTRUM

Supportcentrum

Gespreksformulieren

Laatst bijgewerkt: Aug 23, 2017 07:05PM CEST
De gesprekscyclus bestaat uit het invullen van een aantal gespreksformulieren. In het standaard beschikbare gesprekscyclusprofiel vinden de onderstaande 3 gesprekken plaats: 
 
  1. Het Doelstellingengesprek
  2. Het Voortgangsgesprek
  3. Het Beoordelingsgesprek
De gespreksformulieren worden op basis hier van gevuld.

Deze gespreksformulieren zijn echter volledig aanpasbaar. Naast de benaming kan de beheerder de gespreksformulieren zelf ook aanpassen aan de wensen van de organisatie. Daarnaast kan een beheerder verschillende sets van gespreksformulieren in gesprekscyclusprofielen 

 
Gespreksonderdelen in elk formulier
De gespreksformulieren bestaan uit gespreksonderdelen. Per formulier kan worden ingesteld welke onderdelen van toepassing zijn en hoe ze er uit moeten zien. Zo kan er bijvoorbeeld een naam aan worden gegeven, of een datumveld worden getoond.

Daarnaast kan per gespreksonderdeel worden aangegeven of dit onderdeel gekopieerd moet worden naar het volgende gespreksformulier. Handig, voor diegene die voorheen werkte met losse printjes en flinke dossiermappen.
 
De gespreksformulieren bevatten standaard 4 gespreksonderdelen.
 
  1. Resultaatdoelstellingen
  2. Persoonlijke ontwikkelpunten
  3. Acties
  4. Afspraken
 
 
Eerdere afspraken worden meegenomen
De inhoud van deze onderdelen wordt gekopieerd naar het volgende gesprek en komt ook terug op het volgende gespreksformulier. Daarnaast komt op het Voortgangsgespreks het gespreksonderdeel Voortgangsverslag. Deze inhoud wordt niet gekopieerd naar het volgende gesprek en komt ook niet terug op het volgende gespreksformulier.

De volgende punten komen wel terug op de formulieren:
 
  • Datum gesprek, welke door de Leidinggevende is ingevuld. Met deze Leidinggevende is het gesprek ingepland
  • Naam Leidinggevende
  • Datumkiezer voor inplannen volgende gesprek (niet voor Beoordelingsgesprek)
  • Laatst gewijzigd door
  • Definitief opgeslagen door

Op het Beoordelingsgesprek komt het gespreksonderdeel beoordelingsverslag en beoordeling (multiple choice).


Let op: Indien de Beheerder heeft ingesteld dat een Medewerker zijn gespreksformulier zelf ook kan invullen dan kan de Medewerker zelf de gespreksonderdelen invullen cq. aanvullen. De Leidinggevende zal altijd als enige het gesprek definitief kunnen opslaan.
support@ddgc.nl
http://assets2.desk.com/
false
gesprekscyclus
Bezig met laden
seconden geleden
één minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
gisteren
dagen geleden
ongeveer
false
Ongeldige karakters gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete