SUPPORTCENTRUM

Supportcentrum

Gespreksonderdelen

Laatst bijgewerkt: Dec 10, 2012 01:12PM CET
Een gespreksonderdeel is een blok waar iets ingevuld dient te worden. Elk gespreksformulier bestaat uit deze onderdelen. We hebben standaard 4 gespreksonderdelen ingesteld. Deze hebben we de volgende titels gegeven.
 
  • Resultaatdoelstellingen
  • Persoonlijke ontwikkelpunten
  • Acties
  • Afspraken


Per formulier kan worden ingesteld welke onderdelen van toepassing zijn en hoe deze onderdelen er uit moeten zien. Zo kan er bijvoorbeeld een titel aan elk onderdeel worden gegeven, of een datumveld worden getoond. Dit is mogelijk aan de hand van verschillende typen gespreksonderdelen.

 
Verschillende typen gespreksonderdelen
Er zijn 3 verschillende typen.
 
  1. Een tekstveld met opvolging
  2. Een tekstveld
  3. Een meerkeuze-item

Elk onderdeel vereist een label (in te vullen naam of titel van het onderdeel) en een omschrijving van wat er ingevuld dient te worden. Naast deze standaard eigenschappen zijn er nog eigenschappen die per type gespreksonderdeel verschillen.


Gespreksonderdeel type 1 'tekstveld met opvolging'
Dit type gespreksonderdeel heeft de volgende eigenschappen die kunnen worden gekopieerd naar het volgende gesprek:
 
  • Vrij tekstveld
  • Datum
  • Verantwoordelijke
  • Positief afgerond


Daarnaast zijn er nog velden die nooit worden gekopieerd naar het volgende gesprek:
 
  • Tevreden over voortgang
  • Niet van toepassing (als dit is aangevinkt wordt het item nooit meegenomen naar het volgende gesprek)

 
Gespreksonderdeel type 2 'tekstveld'
Een tekstveld waar alles kan worden ingevoerd. Dit kan er per gespreksonderdeel maar één zijn. Dit betekent dat ten tijde van het invullen van het gesprek door de Leidinggevende er niet nog een tekstveld kan worden toegevoegd.

Er kunnen wel meerdere gespreksonderdelen van het type 'tekstveld' aan een gespreksformulier worden toegevoegd. Dit zal dus ten tijde van het definiëren van het gespreksformulier door de Beheerder moeten gebeuren.

 
Gespreksonderdeel type 3 'meerkeuze-item'
Er kan maar één meerkeuze-item kan per gespreksonderdeel zijn. Dit betekent dat ten tijde van het invullen van het gesprek door de Leidinggevende er niet nog een meerkeuze-item kan worden toegevoegd.

Er kunnen wel meerdere meerkeuze-items aan een gespreksformulier worden toegevoegd. Dit zal dus ten tijde van het definiëren van het gespreksformulier door de beheerder moeten gebeuren. De beheerder kan uiteraard ook de labels boven elke keuze van de multiple choice instellen.

 
support@ddgc.nl
http://assets2.desk.com/
false
gesprekscyclus
Bezig met laden
seconden geleden
één minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
gisteren
dagen geleden
ongeveer
false
Ongeldige karakters gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete