SUPPORTCENTRUM

Supportcentrum

Wat is een gesprekscyclus?

Laatst bijgewerkt: Aug 23, 2017 06:48PM CEST
Een gesprekscyclus is een verzameling van een aantal gesprekken tussen een Medewerker en een Leidinggevende waarin bijvoorbeeld doelstellingen, voortgang en een beoordeling worden vastgelegd. Zo wordt voor beide partijen volkomen transparant wat voor afspraken er op welke datum zijn gemaakt.

Een gesprekscyclus kan elke tijdspanne hebben. Sommige bedrijven kiezen voor een cyclus van twee weken, anderen voor een cyclus van een jaar.

 
Aanvulling op de cyclus
Standaard bestaat de cyclus uit drie gesprekken, maar er kunnen ook extra (voortgangs) gesprekken ingepland worden. Ook kan de gesprekscyclus extra effectief worden gemaakt door gebruik te maken van een competentieprofiel. Deze optie maakt inzichtelijk hoe goed iemand scoort.

 
Nut van een gesprekscyclus
Weet u het nut van een gesprekscyclus al?


Tip: U kunt ook de verschillende rollen van gebruikers in de Digitale Gesprekscyclus bekijken.
support@ddgc.nl
http://assets2.desk.com/
false
gesprekscyclus
Bezig met laden
seconden geleden
één minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
gisteren
dagen geleden
ongeveer
false
Ongeldige karakters gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete