SUPPORTCENTRUM

Supportcentrum

Nut van een gesprekscyclus

Laatst bijgewerkt: Dec 19, 2012 04:03PM CET
Een gesprekscyclus vertaalt organisatie- en afdelingsdoelstellingen naar individuele afspraken en doelstellingen. Een Leidinggevende kan met elke Medewerker in het team een aantal specifieke, in samenspraak overeengekomen doelstellingen afspreken. Zo wordt een project gelijkmatig en inzichtelijk verdeeld.


Inzicht aan de hand van resultaten
Deze doelstellingen worden tussentijds geëvalueerd en aan het eind van de cyclus beoordeeld. Zo wordt inzichtelijk hoe goed de Medewerker, maar ook de afdeling (een organisatiedeel) en logischerwijs het bedrijf werkt. De resultaten van een gesprekscyclus worden bij De Digitale Gesprekscyclus vastgelegd en inzichtelijk gemaakt via een analyse sectie. Hiermee kan worden bekeken hoeveel doelstellingen worden behaald, hoe goed Medewerkers scoren op competentieprofielen en nog veel meer.


De extra functies ook ontdekken?
Deze leggen we tijdens een demonstratie of training graag uit. Een demonstratie is voor mensen die nog niet bekend zijn met de applicatie, een training voor mensen die dat al (deels) zijn.
support@ddgc.nl
http://assets1.desk.com/
false
gesprekscyclus
Bezig met laden
seconden geleden
één minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
gisteren
dagen geleden
ongeveer
false
Ongeldige karakters gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete