SUPPORTCENTRUM

Supportcentrum

De website lijkt niet goed te werken

Laatst bijgewerkt: Dec 11, 2012 04:19PM CET
Het kan zijn dat de webapplicatie niet goed lijkt te werken. We zien dat dit in veel gevallen ligt aan de internetbrowser en het cachegeheugen. Deze verwerken niet altijd direct de nieuwe informatie die de Digitale Gesprekscyclus opslaat.

Gelukkig kunt u hier zelf iets aan doen. Leeg het cachegeheugen van uw internetbrowser en verwijder zo de oude opgeslagen data om plaats te maken voor nieuwe, actuele data.


Gaat er nog steeds iets mis?
We helpen u graag. Neem contact met ons op via het menu aan de rechterkant van deze pagina.
support@ddgc.nl
http://assets1.desk.com/
false
gesprekscyclus
Bezig met laden
seconden geleden
één minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
gisteren
dagen geleden
ongeveer
false
Ongeldige karakters gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete