SUPPORTCENTRUM

Supportcentrum

Ik krijg geen dashboardmelding

Laatst bijgewerkt: Feb 27, 2013 03:17PM CET
Ik heb zojuist een handeling verricht maar krijg daar geen melding van op mijn dashboard, terwijl ik die volgens mij wel zou moeten krijgen. Hoe kan dit?


Dashboardmeldingen worden niet random weergegeven, ookal kan dit misschien soms zo lijken. De Beheerder en Leidinggevende krijgen vooral dashboardmeldingen. De belangrijkste regel is:

Je krijgt alleen dashboardmeldingen van mensen die in jouw organisatiedeel vallen en/of waar je directe leidinggevende van bent.

Meldingen die over jezelf gaan worden uiteraard altijd weergegeven.


Wanneer krijg je geen dashboardmelding
Voorbeeld 1: Ik ben Beheerder en heb de leiding over de bovenbouw van een school.
Als ik nu iemand uit de onderbouw zijn logingegevens opnieuw verstuur via het systeem, krijg ik daar geen melding van.
Ik ben namelijk niet de direct Leidinggevende.

Voorbeeld 2: Ik ben directeur en heb de rol Leidinggevende voor de (hoofd)organisatie.
Wanneer ik nu een competentieprofiel voor een collega van de marketingafdeling definitief opsla, krijg ik daar geen melding van.
Ik ben namelijk niet de directe Leidinggevende.
support@ddgc.nl
http://assets1.desk.com/
false
gesprekscyclus
Bezig met laden
seconden geleden
één minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
gisteren
dagen geleden
ongeveer
false
Ongeldige karakters gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete