Het kan natuurlijk voorkomen dat onze wegen gaan scheiden, omdat je een andere oplossing hebt gevonden voor het vastleggen van de gesprekken met je medewerkers. Zonde uiteraard.
Je kunt je abonnement niet opzeggen door ons een e-mail of een brief te sturen. Dat zou namelijk betekenen dat wij voor jou al je gegevens van het web moeten verwijderen, met alle mogelijke misverstanden tot gevolg. Daar wagen wij ons niet aan.

Hoe gaat het beëindigen dan wel in zijn werk? Je beëindigt je abonnement door zelf (als beheerder) je organisatie account en daarmee alle gegevens van al je medewerkers definitief van het web te verwijderen.
Wanneer je dit doet voor ingangsdatum van de nieuwe abonnementsperiode, dan is daarmee ook je abonnement opgezegd. Wanneer de nieuwe abonnementsperiode al is ingegaan, dan ben je nog wel het abonnementsgeld voor de nieuwe periode verschuldigd. Er is dus geen opzegtermijn en bij het verwijderen van je account kun je niet meer inloggen en zijn er nog slechts 72 uur waarin je je kunt bedenken en wij het account voor je kunnen herstellen. Zorg dus dat je eventuele gegevens die je wilt bewaren eerst exporteert voordat je je account verwijderd.
Hoe gaat dat verwijderen in zijn werk? Zie onderstaande schermafbeelding.
Je navigeert naar (1) instellingen, (2) algemeen, en klikt dan op (3) account beëindigen.

Vervolgens kom je op deze onderstaande pagina. Daar geef je vervolgens in de dropdown (1) aan dat je het zeker weet en dan klik je nog op de knop (2) om te bevestigen. Vanaf nu zijn al je gegevens direct en onherroepelijk verwijderd en je abonnement beëindigd.
